    From: "AleksanderM." <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przepisy min.wielkosc działek bud
    Date: Thu, 9 May 2002 22:41:46 +0200

    Czy ktos orientuje sie czy są przepisy odnosnie minimalnych
    wielkosci działki bud
    Mam podpisaną umowe przedwstepną na zakup działki 600m2 i włascicel
    powiadomil mnie ostatnio ze moze podzielic działki na min1200m2 bo taki jest
    wymog podobno zmiany dostosowawcze do U.E.Nie wierze tak do konca wł tym
    bardziej ze teren nie jest objety zadną ochroną