  • 61. Data: 2006-04-07 08:35:32
    Temat: Re: przepisy drogowe- wpychanie sie miedzy auta.
    Od: "Vasco" <v...@p...fmfm>

    > no daj spokoj, najpierw bylo lusterko, teraz fotelik?;)

    Jaka jest odleglosc krawedzi lusterka od fotelika w srodku auta? 15? 25 cm?
    Nie jezdze Volvo. Jezeli ktos przejezdza bardzo blisko mego auta, z duza
    predkoscia, to mam prawo sie martwic. Masz dzieci?

    > duza. bardzo duza. powtorze, inne odczucia bo inny punkt widzenia.

    No sorki, ale ustaw sobie przy krawedziach jezdni dwa samochody i na
    srodkowej linii motocykl. Uwazasz, ze odleglosci miedzy nim a samochodami sa
    'bardzo duze'? Musisz po bardzo szerokich U mnie drogi z poboczem to raczej
    tylko krajowki.

    Vasco

  • 62. Data: 2006-04-07 09:04:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Vasco wrote:

    > Jaka jest odleglosc krawedzi lusterka od fotelika w srodku auta? 15? 25 cm?
    > Nie jezdze Volvo. Jezeli ktos przejezdza bardzo blisko mego auta, z duza
    > predkoscia, to mam prawo sie martwic.

    Ośmieszasz się.

    > Masz dzieci?

    Masz rozum?

    [ciach]

> [...]
    > 'bardzo duze'? Musisz po bardzo szerokich U mnie drogi z poboczem to raczej

    A myślisz, że motocykl to ile na szerokość zajmuje?

  • 63. Data: 2006-04-07 13:11:52
    Od: "Easy" <e...@m...NOSPAM.org>

    Użytkownik "Vasco" <v...@p...fmfm> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie jezdze Volvo. Jezeli ktos przejezdza bardzo blisko mego auta, z duza
    > predkoscia, to mam prawo sie martwic. Masz dzieci?
    mam i wiem ze oberwanie lusterka nie jest grozne dla fotelika. wjechanie w
    drzwi to co innego, ale nie o tym byl ten watek, tylko o urywanych
    lusterkach przez motocyklistow

> [...]
    sa
    > 'bardzo duze'? Musisz po bardzo szerokich U mnie drogi z poboczem to

    hm.. to przeprowadz ten eksperyment.. chetnie zobacze Twoja zdziwiona mine
    ;)

    Easy

  • 64. Data: 2006-04-07 13:19:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Easy wrote:

    > mam i wiem ze oberwanie lusterka nie jest grozne dla fotelika. wjechanie w
    > drzwi to co innego, ale nie o tym byl ten watek, tylko o urywanych
    > lusterkach przez motocyklistow

    On już tak ma - jedziesz (w jego mniemaniu za blisko) więc na pewno
    urwiesz lusterko i jeszcze może dziecko w foteliku pożresz (bo wiadomo
    motocykliści gwałcją staruszki na pasach oraz zjadają dzieci)