  • 11. Data: 2003-01-08 11:40:57
    Temat: Re: przeniesienie do rezerwy
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "Darek" <d...@p...onet.pl> ihn
    news:avgolg$708$1@news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > Hmm. Być może masz rację. Myślałem że do 28roku niezależnie od
    > tego czy się uczysz czy nie.

    Tak było jeszcze bodaj dwa lata temu, ale to zmienili. Oczywiście
    nie sądzę, żeby powoływali 30-latka, ale z drugiej strony nasz MON
    nie na takie pomysły wpadał...

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 12. Data: 2003-01-08 22:00:46
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Darek napisał:

    >A co to ma do rzeczy czy skończył studia czy nie.

    To, że była ustawa (rozporządzenie?), która przenosiła do rezerwy
    wszystkich absolwentó szkół wyższych, którzy zgłosili się przed końcem roku.

    >Kończy 28 lat i należy się zasłużona rezerwa ;))).

    No nie wiem. A kto będzie bronił naszcy granic? :-)

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/