  • 1. Data: 2007-01-10 22:39:09
    Temat: przelozenie terminu rozprawy
    Od: "pawel" <p...@w...pl>

    Witam

    Spodziewam sie w niedlugim czasie wezwania do sadu. Sprawa o ustalenie
    ojcostwa i alimenty. Niestety obawiam sie ze w prawdopodobnym terminie
    rozprawy moze sie nalozyc moj 3tygodniowy planowany wyjazd. Mam rezerwacje
    biletow, noclegow i jest to problem dla mnie. Czy jest mozliwosc zwrocenia
    sie do sadu z prosba o nie wyznaczanie daty rozprawy w terminie kiedy mam
    wyjazd ? Czy ktos juz taka prosbe skladal ? Jesli ma to jakies znaczenie to
    prosbe moge zlozyc na 2 miesiace do przodu.

    pozdrawiam
    pawel

  • 2. Data: 2007-01-10 22:58:15
    Temat: Re: przelozenie terminu rozprawy
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > wyjazd ? Czy ktos juz taka prosbe skladal ? Jesli ma to jakies znaczenie
    > to prosbe moge zlozyc na 2 miesiace do przodu.

    Możesz. Załącz kserokopie tych biletów.

    Marcin.

  • 3. Data: 2007-01-11 05:54:23
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    pawel napisał(a):
> [...]
    > sie do sadu z prosba o nie wyznaczanie daty rozprawy w terminie kiedy mam

    jest

    > Czy ktos juz taka prosbe skladal ?

    wiele osób

    > Jesli ma to jakies znaczenie to
    > prosbe moge zlozyc na 2 miesiace do przodu.

    to złóż
    dołącz kserokopie dokumentów które poświadczają że wyjeżdżasz

    KG