  • 1. Data: 2002-08-14 12:57:20
    Temat: przekroczony termin naprawy
    Od: "damian" <d...@p...onet.pl>

    Ludzie pomozcie.
    Zaluzmy, ze ktos kupil fax w Makro). Po miesiacu prawdopodonbnie byla burza
    i przepiecie na linii...
    Oddano do makro, a on przeslal do naprawy. Rodzaj : naprawa gwarancyjna. Na
    pismie
    jest zapisane, ze naprawa zostanie dokonana w terminie do 21 dni. Czy jezeli
    termin ten zostal przekroczony - moge np. zadac wymiany faxu na nowy z
    tytulu rekojmii?
    Sprawa jest jeszcze troche bardziej zawila. Poniewaz po telefonie do serwisu
    okazalo sie, ze gwarancja nie obejmuje takich okolicznosci, wiec moga
    naprawic za odplatnoscia i serwis przeslal wiadomosc o tym do makro
    kilkanascie dni temu. Ale w makro albo przeoczyli albo nie wiem co ;)
    nie powidomiono w kazdym razie, ze jest taka sytuacja. Wiec jeszcze raz:
    mozna sie na cos
    powolac, by nie placic znowu, tym bardziej, ze obsluga pozostawia wiele do
    zyczenia?
    damian

  • 2. Data: 2002-08-14 20:59:52
    Temat: Re: przekroczony termin naprawy
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl>

    Dnia Wed, 14 Aug 2002 14:57:20 +0200, "damian"
    <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >kilkanascie dni temu. Ale w makro albo przeoczyli albo nie wiem co ;)
    >nie powidomiono w kazdym razie, ze jest taka sytuacja.

    Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowych warunków
    zawierania i wykonywania umów sprzedaży rzeczy ruchomych z udziałem
    konsumentów (Dz.U. Nr 64, poz. 328 z dn. 30.05.1995):

    § 24. 1. W razie nieuwzględnienia reklamacji sprzedawca jest
    obowiązany zawiadomić o tym pisemnie konsumenta z podaniem
    uzasadnienia oraz zwrócić mu dostarczony wraz z reklamacją towar.

    2. Niedokonanie zawiadomienia, o którym mowa w ust. 1, w terminie 14
    dni od dnia zgłoszenia reklamacji uważa się za uznanie tej reklamacji
    z obowiązkiem załatwienia jej zgodnie z żądaniem konsumenta.

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org