  • 1. Data: 2002-08-14 11:25:39
    Temat: dowody tożsamości
    Od: rmrmg <i...@s...at.ure>

    byłem dziś w urzędzie paszportowym wypełniłem wniosek zapłaciłem
    podchodze do panienki (starej wiedzmi) z okienka ona ogląda mój wniosek
    (w jednej z rubryk było numer i seria dow. tozszamości) i
    mówi, że prawo jazdy nie jest dokumentem toższamości, spytałem się
    dlaczego a ona na to no bo nie i już i dla nich dowód toższamości to
    tylko paszport i dow. osobisty.
    i związku z tym pytanie jest jakaś ustawa rozporządzenie etc. która to
    określa?
    w czym prawo jazdy jest gorsze od dow. (pozatym ze nie określa
    obywatelstwa)?

    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu