    From: " ja" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przekaz pocztowy- to prawda?
    Date: Sat, 9 Aug 2008 19:10:56 +0000 (UTC)

    jakis czas temu opisywalam tu transakcje allegrowa, otoz dostalam przelew
    internetowo,w nazwie bylo ze z urzedu pocztowego nr.....Musialam odelsac
    klientce ta kase bo towar nie doszedl, odeslalam wiec na to samo konto,ona
    twierdzila ze nie dostala pieniedzy. To napisalam do tego urzedu pocztowego
    niech oni mi oddadza ta kase bo przez pomylke poszlo na ich konto bankowe.A
    pani z poczty dzwoni i mowi ze to konto nie jest ich ze to nie jest konto
    przelewowe pocztowe a najprawdopodomniej tej klientki i moje pytanie
    czy jest mozliwe ze ide na poczte chce wyk0onac przekaz pocztowy i oni mi
    pociagaja kase z mojego rachunku bankowego? ona twierdzi ze oni jej pociagneli
    ta kase z rach jej bankowego i to ten rachunek sie u mnie pokazal w przelewie
    a jedynie w tytule bylo zaznaczone ze to przez UP nr... Wiem ze to zagmatwane
    ale klienta jakas oszustka chce mnie nabic w balona. Glupia jestem ze
    odeslalam pieniadze za towar ,uwierzylam jej na slowo ze nie doszedl
    (rekalamacja w poczcie jeszcze trwa )a ona mowi dalej ze kasy nie dostala. Jak
    sprawdzic na czyj ja rachunek wyslalam (ten z ktorego przyszly ale nie moge
    dociec co i jak)