    From: "Ewa Basalska" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przedawnienie wykroczenia
    Date: Tue, 26 Sep 2006 21:54:12 +0200

    Kochani
    dostalem taki oto zarzut " posiadając pistolet gazowy marki GS II nr 34136
    kal. 9 mm w okresie od 1993 do 02.03.2006 nie dopełnił obowiązku
    powiadomienia Policji o zdaniu broni i amunicji " tj oczyn z art 51 ust. 2
    pkt 1 Ustawy z dn. 21 V 1999 o broni i amunicji.

    Pozwolenie na gazówkę skończyło mi się w 1995 r i nikt mnie wtedy nie
    ścigał. Ustawa zmieniła się w 1999 i również mnie nikt nie ścigał. Co robić
    ?

    p.s. w pozwie jest mowa o broni kal 9 mm natomiast we wszystkich dokumentach
    ( i moich zeznaniach jest czarno na białym 8 mm)
    pozdrawiam
    Cezary