    From: nitka <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prywatnosc...? :(((
    Date: Fri, 30 May 2003 22:42:59 +0200

    Witam.
    Mam problem i licze na Wasza pomoc...
    Otoz wyglada to tak: moj facet korzysta sobie z internetu na spolke z
    kilkoma sasiadami (siec). Jeden z nich zamontowal sobie przy kompie cos
    takiego (nie znam sie na sieciach ;( ), dzieki czemu jest w stanie
    przegladac poczte mojego faceta, to co ma na dysku, a nawet podejrzec,
    co w danej chwili robi przy komputerze.... Bez watpienia to jest totalne
    przegiecie!!! Moze bylabym mniej oburzona, gdyby nie to, ze koles na
    bank przejrzal zdjecia, ktorych nie powinien ogladac nikt poza mna i
    moim piotrkiem :/.

    Powiedzcie mi, prosze, co mozna zrobic z takim paskudnym podglaczem? Isc
    na policje czy co? Ma to w ogole jakis sens? Moze go postraszymy jakimis
    paragrafami...?
    jeszcze raz prosze o pomoc

    anka