    From: "QBA" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prywatne parkingi na ulicach, czy to jest legalne ?
    Date: Wed, 5 Mar 2003 10:57:01 +0100

    Od pewnego czasu w moim miescie panuje "moda" na wyznaczanie sobie
    prywatnych parkingów na ulicach. Np. właściciel stawia sobie wzdłuż swojego
    budynku "pachołki" z tabliczkami zakaz postoju, albo wręcz ze znakami zakazu
    zatrzymywania i postoju (i wcale nie chodzi o bramę wjazdową, co byłoby
    zrozumiałe). Inni wypisują sobie "parking tylko dla... ". Efekt jest taki ze
    w centrum trudno znaleźć miejsce na zaparkowanie, za to jest pełno miejsc
    gdzie nie da się zaparkować tylko ze względu na takie prywatne zakazy.
    Ciekaw jestem, czy takie działania mają jakąś podstawę prawną, czy też jest
    to zupełna samowola ? Może mnie ktoś oświecić ?

    Rufio