  • 21. Data: 2006-08-14 12:21:05
    Temat: Re: prosze o pomoc! dostalam wypowiedzenie ..z powodu likwidacji stanowiska pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ebpp0v$h2p$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Ja zrozumiem to inaczej.
    No to najlepiej niech autorka doprecyzuje, szkoda czasu na domyślanie się.

    Jotte

  • 22. Data: 2006-08-14 20:13:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Johnson* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > W początkowym poście nie ma nic o tym że w hotelu pracowało mniej niż 20
    > osób. Mowa tam tylko o jednej grupie zawodowej - pracownicy hotelu to
    > nie tylko recepcjonistki. Skoro samych recepcjonistek było 10 to
    > wszystkich pracowników hotelu zapewne, dużo dużo więcej.

    Jednak czytanie ze zrozumieniem - i krótki urlop - mają sens ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||