    From: "michał" <michał@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: procedura sądowa
    Date: Fri, 11 Oct 2002 08:58:27 +0200

    Witam grupe
    Chcialbym Was prosic o rade.
    Sprawa wyglada nastepujaco: złożono pismo do Sądu Okręgowego w sprawie
    majątkowej. Sąd nałozył koszty sadowe na ponad 34000 złotych. Zlozylismy
    pismo odwoławcze i sąd obniżył te koszty do 15000 zł. Od tego postanowienia
    złożyliśmy skargę ( bo naprawde nie mamy skad ich wziaść ), lecz Sąd ją
    odrzucił. Zaskarżyliśmy tę decyzję do Sądu Apelacyjnego, ale Sąd ją również
    odzrzucił, to też zaskarżyliśmy do tego samego Sądu Apelacyjnego, ale Sąd
    Apelacyjny odpisał, że: "... odrzuca zażalenie, albowiem na postanowienie
    Sądu Apelacyjnego - Sądu II instancji środek odwoławczy nie przysługuje"
    I to koniec. mam w zwiazku z tym pytanie: czy już nigdzie nie mogę sie
    odwoływać? Czy przysługuje mi jakaś procedura/ droga odwoławcza albo
    cokolwiek co mógłbym zrobić w Polskim systemie prawnym? Wiem, że mogę pisać
    do Strasburga, ale chciałbym jeszcze coś zrobić w Polsce.
    Nadmieniam, że próbowaliśmy korzystać z kancelarii prawnych, ale te ( ze
    względów na podmiot, który skarżymy i brak pieniędzy z naszej strony)
    odmawiały
    pomocy/wspolpracy.
    Jezeli ktos moglby mi doradzic, to prosze o pomoc na forum lub priva
    moj adres to omnipotentq(@)wp.pl