    From: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z halasem
    Date: Tue, 11 Nov 2003 01:54:56 +0100

    POMOCY!

    Pisze tu bo nie mam pojecia co w takiej sytuacji zrobic- a mianowicie:

    mieszkam w bloku z 1985 roku
    w kazdym pokoju jest oddzielny pion do CO
    ostatnio spoldzielnia przeprowadzala jakis remont w cieplowni (takie
    pomieszczeni w piwnicy z rurami)
    i od tego momentu w jednym z pokoi slychac nieustannie wycie o
    czestotliwosci strasznie drazniacej
    slychac to tylko w jednym pokoju i na 100% niesie sie to rurami
    dzwiek nie jest jakis glosny - w dzieni prawie go nie slychac, ale w nocy
    strasznie, na dodatek ta czestotliwosc - cos w stylu niskiego pisku i
    pulsujacej
    amplitudzie - spac za cholere w tym pokoju sie nie da!!!
    nie wiem skad sie to wzielo - jakas pompe na dole zainstalowali czy co?!

    i teraz glowne pytanie co zrobic z tym fantem

    najprostrze rozwiazanie to zglosic to w spoldzieli - tylko ze tam na 100%
    mnie oleja - przeciez w dzien prawie tego nie slychac!

    czy sa jakies normy dotyczace halasy w nocy? jak to ugrysc?

    poradzcie cos bo normalnie mieszkanie zmniejszylo mi sie o pokoj!!!

    pzdr

    matjaw