  • 1. Data: 2002-09-03 03:29:53
    Temat: problem z drogą
    Od: "technov" <t...@k...net.pl>

    witam
    po wielu latach doczekaliśmy się na osiedlu drogi z prawdziwego zdarzenia
    pięknie, tylko jeden problem
    na drodze o długości 2000 max. wybudowano 7sztuk zwalniaczy a właściwie
    niszczycieli zawieszenia.
    czy ktoś wie czy są na to jakieś wymagania np.wys/szer
    ponieważ w moim przypadku objawiło się dwukrotną naprawą układu wydechowego
    a`700zł i zapowiada się dalej .kogo pociągnąć do odpowiedzialności?
    kogo zmusić do przebudowania tego? w tej chwili tylko auta terenowe sobie z
    tym radzą.
    standartowy samochód niestety haczy wydechem lub zawieszeniem.
    auto ospojlerowane nie mają szans na przejechanie tego bez szkód.
    na jakiej postawie ktoś to odebrał?
    nie wspomnę o ilości tego g...a chyba są jakieś normy?
    gdyby ktoś mógłby pomóc od czego zacząć bo nie mam zamiaru tego odpuścić./i
    kilku moich sąsiadów również już poszkodowanych/
    ktoś spaprał sprawę , tylko kto?

  • 2. Data: 2002-09-03 05:35:46
    Temat: Re: problem z drogą
    Od: "Adam" <a...@p...fm>

    Witam,
    Użytkownik "technov" <t...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    odpuścić./i
    > kilku moich sąsiadów również już poszkodowanych/

    Zaraz po oberwaniu powinieneś pozostać na miejscu zdarzenia, zadzwonić po
    policję, żeby spisali protokół, z którym powinieneś udać się do właściwego
    zarządu dróg miejskich. W kujawsko-pomorskim podobno jest 100% zwrotów
    naprawy
    Pozdrawiam
    Adam

  • 3. Data: 2002-09-04 08:24:33
    Od: Tomasz Slaski <t...@p...pl.invalid>

    Adam wrote:

> [...]
    > policję, żeby spisali protokół, z którym powinieneś udać się do właściwego
    > zarządu dróg miejskich. W kujawsko-pomorskim podobno jest 100% zwrotów

    Znam gościa, ktory w Poznaniu specjalnie polował na konkretne dziury
    w jezdni, zeby podstarzałe alufelgi i łysawe opony sobie wymienić...
    Trwało to troche podobno, ale ZDM zwrocił co do grosza.
    ZTCW, ZDM-y sa ubezpieczone od takich wypadków.

    --
    TOM
    TS635-RIPE LAN/MAN BAFH GSM +48 607 81 83 30

  • 4. Data: 2002-09-05 04:08:46
    Od: "Indalo" <i...@p...fm>

> [...]
    > policję, żeby spisali protokół, z którym powinieneś udać się do właściwego
    > zarządu dróg miejskich. W kujawsko-pomorskim podobno jest 100% zwrotów

    niestety uszkodzenie katalizatora nie objawia się od razu
    opza tym Policja bardzo niechętnie przyjeżdża do takich zdarzeń
    wiem, bo mój katalizator został stłuczony w ten sposób w Karkowie, po 2
    dniach zaczęły sie objawy
    całóść koztowała ok. 700zł i pozostało mi zażalenie do Pana Boga złożyć...

    Marcin