eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › problem z dostawca uslug internetowych
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-03-29 12:02:31
    Temat: problem z dostawca uslug internetowych
    Od: "rav" <r...@g...pl>

    Witam,
    mam podpisana umowe z firma X na swiadczenie uslugi polegajacej na dostepie do
    sieci internet. Umowa ta wiazala sie z wplaceniem 500zl w ramach 'oplaty
    instalacyjnej', w domu zostal zainstalowany router oraz urzadzenie do
    transmisji bezprzewodowej. Niestety od samego poczatku usluga nie dzialala
    prawidlowo lub nie dziala wcale. Podczas zglaszania awarii, za kazdym razem
    firma X oswiadczala, ze wie o awarii. Tlumaczyla, ze awaria jest spowodowana
    niedostateczna moca ich nadajnika oraz ze nadajnik wymienia w najblizszym
    czasie i wtedy zwroca zaplacony przeze mnie abonament i zaczna naliczac
    abonament od chwili kiedy odbiora prawidlowo dzialajaca usluge. Ja jednak,
    zdecydowalem nie placic za usluge, ktora nie dziala. Trwalo to przez 6
    miesiecy, w tym czasie nie szukalem nowego dostawcy, gdyz wplacilem juz 500zl
    - na poczet instalacji i nie chcialem stracic tej kwoty.
    Niestety w ostatnich dniach otrzymalem pismo od prawnika w/w firmy, ktory
    oswiadczyl ze mam 7 dni na uregulowanie naleznosci wobec spolki X, w przypadku
    nieuregulowania skieruje sprawe do sadu.
    Jak sie do tego ustosunkowac? Czy jestem na przegranej pozycji ?


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1