  • 1. Data: 2002-09-30 22:39:47
    Temat: problem z czasem pracy
    Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl>

    ilo godziny mamy tydzien pracy i miesiac , bo juz sam nie wiem . pracodawca
    kaze mi pracowac 42 godziny tygodniowo a w kodeksie wyczytalem ze czas
    tygodniowy nie moze przekraczac 40 godzin , moze mi ktos wyjasnic jak to w
    koncu jest

  • 2. Data: 2002-10-01 04:42:34
    Temat: Re: problem z czasem pracy
    Od: "Monika" <m...@w...pl>

    Użytkownik "stanseba" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kaze mi pracowac 42 godziny tygodniowo a w kodeksie wyczytalem ze czas
    > tygodniowy nie moze przekraczac 40 godzin , moze mi ktos wyjasnic jak to w

    od 01.01.2002 pracujemy 40 godzin tygdniowo

  • 3. Data: 2002-10-01 06:12:26
    Od: "DarianJ" <d...@p...onet.pl>

    "Monika" <m...@w...pl> wrote in message news:anb8v4$phe$1@ftp.icpnet.pl...

    > Użytkownik "stanseba" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > pracodawca
    >
    > od 01.01.2002 pracujemy 40 godzin tygdniowo

    z tego co wiem to do końca 2002 pracujemy 41godzin, a od nowego roku 2003
    tylko 40godzin

    darian

  • 4. Data: 2002-10-01 07:47:08
    Od: "wisia" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > kaze mi pracowac 42 godziny tygodniowo a w kodeksie wyczytalem ze czas
    > tygodniowy nie moze przekraczac 40 godzin , moze mi ktos wyjasnic jak to w

    W roku 2002 tygodniowy czas pracy w okresie rozliczeniowym nie moze
    przekraczac 41 godzin. Jezeli okres rozliczeniowy trwa 4 tygodnie, dwa
    tygodnie moga miec po 42 godziny, dwa po 40, albo w innej wersji wszystkie
    po 41 godzin. Ważne, aby sredni tydzien pracy w okresie rozliczeniowym nie
    mial wiecej niz 41 godzin.
    pozdrawiam
    wisia