  • 1. Data: 2002-09-30 19:34:00
    Temat: prawo budowlane - kto ma zapłacić?
    Od: y...@w...pl (yavanne)

    Witaj pl-soc-prawo!

    Pytanie z prawa budowlanego:
    Jest dom, w którym mieszkaja dwie rodziny jedna na parterze, druga
    na pierwszym pietrze.Ta mieszkajaca na parterze postanowila
    wyremontowac mieszkanie. W ich przedpokuju sa rurki doprowadzajace
    wode na pierwsze pietro (nalezące do rodziny z I piętra). W związku z remontem
    rodzina ta
    postanowiła
    wymienić te rurki na nowe ( mimo ze są one nie zniszczone i całkiem
    dobre).
    I z tym zwiazene jest moje pytanie, kto ma zaplacic za wymiane
    tych rurek?
    --
    Pozdrowienia,
    yavanne mailto:y...@w...pl

  • 2. Data: 2002-09-30 19:38:26
    Temat: Re: prawo budowlane - kto ma zapłacić?
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > I z tym zwiazene jest moje pytanie, kto ma zaplacic za wymiane
    > tych rurek?

    Nie wiem kto ma zapłacić, ale na pewno nie znajdziesz odpowiedzi
    na to pytanie w prawie budowlanym, ponieważ ono o takich rzeczach
    nie traktuje.

    Pix