    From: "ts" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z clem
    Date: Fri, 23 Feb 2007 03:43:29 +0100

    Witam
    Znajomy z Korei na wiesc o mojej chorobie stwierdzil, ze wysle mi
    zen -szenia. Jako prezent, DHL-em. Minal tydzien i otrzymalem wiadomosc z
    urzedu celnego.
    "Zawiadamia sie ze nadeszla przesylka .... . Wymagana faktura z kosztami
    transportu + potwierdzony bankowy dowód zaplaty".
    Pouczenie na drugie stronie:
    W przypadku przesylek wyslanych z zagranicy bezplatnie lub odplatnie
    przeznaczonych dla osoby fizycznej, nalezy nadeslac dokument sluzacy do
    okreslenia wartosci nadeslanych towarów lub udzielic innych informacji
    okreslonych na stronie 1.

    To co ja mam teraz zrobic?
    Zadzwonilem tam, ale nic nie zrozumialem :)

    pozdrawiam
    ts