    From: "ale" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z ZUS-em
    Date: Fri, 17 Jan 2003 20:57:37 +0100

    ma problem z uzyskaniem zaswiadczenia z ZUS-u o 12 miesięcznym okresie
    ubezpieczenia mimo że mam potwierdzenie 14miesięcznego ubezpieczenia
    \zaswiadczenie jest mi potrzebne do biura pracy\ w 19999r byłam na
    zwolnieniu lekarskim w trakcie jego zmieniły sie przepisy odnosnie
    wypłacania zasiłku chorobowego /prowadziłam działalność gospodarczą\zasiłek
    nie został mi wypłacony wniosłam sprawę do sądu pracy 13,12,1999r do tej
    pory nic się nie dzieje prawdopodobnie ZUS nie wniósł do sądu mojego pozwu
    co mam zrobić w tej sytacji /posiadam kopie z potwierdzeniem przyjęcia\ nikt
    nic nie wie prawnik ZUS stwierdził że nie wie co się stało w jakiej sytuacji
    prawnej mnie to stawia