    From: bartek <b...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: proba zaplaty niepodpisana karta....w castoramie
    Date: Sun, 13 Jan 2013 23:42:59 +0100

    witam, dzis mnie cos dziwnego spotkalo a moze i nie :)
    w kazdym razie dla mnie to 1 przypadek...

    jak to zwykle bywa mam niepodpisane karty bankowe.

    dzis podjechalem do castoramy kupic jakas pierdulke... gdy dochodzilo do
    platnosci
    pani kasjerka stwierdzila ze karta nie podpisana

    i zaproponowala :
    1. podpisanie karty
    2. platnosc gotowki

    ja mowie, to prosze dlugopis podpisze...a ona po chwili ze nie przyjmie
    mi platnosci ta karta bo nie moze, bo prawo bankowe tak mowi itp itd.
    kazala mi sie wylegitymowac jezeli chce zaplacic dana karta kredytowa.

    to ja mowie, dobrze to pani odda mi karte ja pojde do innej kasy...
    skoro pani niechce przyjac mi platnosci.
    podchodze do drugiej kasy ... nagle ktos dzwoni do kasjerki i mowi ze
    jak bede placic karta kredytowa (na ktorej nie ma zdjecia) mam sie
    wylegitymowac bo karte dopiero co podpisalem...
    no i efekt taki ze nie moglem zaplacic musialem sie cofac do auta po
    dokumenty...
    jak to jest prawnie ?
    w sumie dobrze robia nie mam im nic do zarzucenia ale nigdy sie z czyms
    takim nie spotkalem a karta juz placilem setki razy...