  • 1. Data: 2007-11-19 18:00:31
    Temat: prawo telekomunikacyjne
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Witam. Kiedyś byłem czytelnikiem tej grupy, ale miałem mało czasu na czytanie
    tematów, więc przestałem subskrybować. Teraz potrzebuję odpowiedzi na pytanie
    (wiem, że to było poruszane, ale nie mogę znaleźć w archiwum). Przedstawię
    problem, to będziecie mogli mi pomóc.

    Otóż mam internet u pewnego dostawcy (elpos.net). Mam wykupiony pakiet srebrny
    (2200/800). Od jakiegoś czasu net zaczął chodzić do bani. Ciągle zrywa
    połączenie, czas otwarcia strony liczę w minutach. Zdarza się tak kilka razy na
    godzinę (trochę dobrze pochodzi i znów pad). Oto pingi do ich serwera:
    http://images24.fotosik.pl/115/f8334e9fa3a11960.jpg
    http://images33.fotosik.pl/50/97cb08cf3135635a.jpg

    Pamiętam, że jest przepis który mówił, że jeżeli jest jakaś awaria, ja zgłaszam
    i jeżeli w ciągu jednego dnia mi tego nie naprawią, to płacę o 1/30 mniejszy
    abonament (za każdy dzień). Mógłby ktoś przytoczyć ten przepis i powiedzieć, czy
    ma on tutaj zastosowanie? Walczę z nimi już ponad tydzień, a i tak mnie
    ignorują. Konserwator był w zeszły wtorek - pochodziło dobrze 2 dni i znów to
    samo. Zgłaszałem znowu i miał przyjść w sobotę - nie przyszedł. Umówiłem się z
    nim na dzisiaj na 18:00. Nie przyszedł. Zadzwoniłem do nich i powiedzieli, że
    przyjdzie dopiero po 20. Już mnie krew zalewa. :\