  • 1. Data: 2007-11-19 17:26:06
    Temat: Spółdzielnia mieszkaniowa i jej stare straty
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

    Moja SM ostatnio coś przemrukuje o konieczności pokrycia jakichś bliżej nie
    określonych kosztów, których nadwyżka nad przychodami miała miejsce jakieś
    10 lat temu...
    Pomijając fakt, że na razie w ogóle nie wiem co to za koszty i kto co
    próbuje w nich ukryć, mam pytanie czy będąc członkiem spółdzielni od 1,5
    roku jestem zobligowany do brania udziału w pokrywaniu tych kosztów?

    --
    Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

  • 2. Data: 2007-11-19 17:52:25
    Temat: Re: Spółdzielnia mieszkaniowa i jej stare straty
    Od: "jkolinna" <k...@w...plNOSPAM>

    > roku jestem zobligowany do brania udziału w pokrywaniu tych kosztów?

    tak.
    Bo spółdzielnie no profit jest.

    rgds

    jk

  • 3. Data: 2007-11-19 17:56:00
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

    Użytkownik "jkolinna" <k...@w...plNOSPAM> napisał w wiadomości

    > tak.
    > Bo spółdzielnie no profit jest.

    Nie rozumiem związku jednego z drugim...

  • 4. Data: 2007-11-19 19:04:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemolo wrote:

    > Nie rozumiem związku jednego z drugim...
    po prostu na długi składają się członkowie.
    Niezależnie od tego kiedy długi powstały i kto był wówczas członkiem.

  • 5. Data: 2007-11-22 10:27:47
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl>

    > po prostu na długi składają się członkowie.
    > Niezależnie od tego kiedy długi powstały i kto był wówczas członkiem.

    hola... spoldzielnie co roku nie maja obowiazku przedstawiania sprawozdania
    finansowego?
    ktos je w koncu zatwierdza.
    Jesli problemy siegaja 10 lat wstecz to czemu sa dopiero teraz rozwiazywane?
    Kto odpowiadal za zatwierdzenie sprawozdania?

    Mysle ze bez znania doglebnie sprawy ciezko sie wypowiedziec, bo moze sie
    okazac ze za takie a nie inne dlugi spoldzielni odpowiada ktos z gory kto
    byl niegospodarny.

    Steel