  • 1. Data: 2003-01-09 10:06:37
    Temat: prawo prasowe
    Od: "sabna" <s...@g...pl>

    Czy zgodnie z art.7 prawa prasowego gazetę zakładową ukazującą się
    reguralnie należy uznać za prasę? Czy należy ją zarejestrować (art. 20)
    jesli ukazuje się zgodnie z def. czasopisma, dziennika?

  • 2. Data: 2003-01-09 19:50:56
    Temat: Re: prawo prasowe
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "sabna" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy zgodnie z art.7 prawa prasowego gazetę zakładową ukazującą się
    > reguralnie należy uznać za prasę? Czy należy ją zarejestrować (art. 20)
    > jesli ukazuje się zgodnie z def. czasopisma, dziennika?

    Jak najbardziej. Była kiedyś sprawa za niezarejestrowanie gazetki szkolnej.
    Poważnie!

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-01-10 09:49:38
    Od: "sabna" <s...@g...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "sabna" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak najbardziej. Była kiedyś sprawa za niezarejestrowanie gazetki
> [...]
    Dzięki serdeczne, nie wiesz może czy znajde gdzieś orzeczenie w tej sprawie
    ?

  • 4. Data: 2003-01-10 16:05:32
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    20)

    > szkolnej.

    > Dzięki serdeczne, nie wiesz może czy znajde gdzieś orzeczenie w tej
    sprawie
    > ?

    Mam je chyba jeszcze w szufladzie. W postępowaniu nakazowym dostaliśmy po
    400 zł grzywny, a po wniesieniu sprzeciwu sprawa została umożona z powodu
    niskiej szkodliwości... Ale afera była taka, że sprawa nawet w głównym
    wydaniu wiadomości się pojawiła :-).
    Jeśli chcesz być w porządku to przeczytaj ustawe o prawie prasowym i
    zareejstruj czasopismo. Wymogi są minimalne.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-01-11 07:39:53
    Od: "sabna" <s...@g...pl>

> [...]
    > Jeśli chcesz być w porządku to przeczytaj ustawe o prawie prasowym i
    > zareejstruj czasopismo. Wymogi są minimalne.

    BaLab a możemy skontaktowac sie na privie?
    Pozdrawiam,