  • 1. Data: 2011-01-10 16:48:48
    Temat: prawo pracy - urlop
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Witam.
    Sytuacja następująca:
    Osoba zatrudniona w zeszłym roku na umowę o pracę w celu zastępstwa (do
    powrotu osoby ze zwolnienia lekarskiego).
    Pytanie: Czy urlop za 2011 rok należy się awansem (czy można wykorzystac np.
    10 dni w styczniu) czy 2 dni po przepracowaniu miesiąca?

  • 2. Data: 2011-01-10 18:27:12
    Temat: Re: prawo pracy - urlop
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > Pytanie: Czy urlop za 2011 rok należy się awansem (czy można wykorzystac
    > np.

    Awansem, to jury uznaje poprawna odpowiedz na nie to pytanie co padlo.

    --

    j...@p...pl gg : 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 3. Data: 2011-01-10 21:06:19
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "newsy" <s...@W...pl> napisał w
    wiadomości news:igfdl7$us4$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    > Pytanie: Czy urlop za 2011 rok należy się awansem (czy można wykorzystac
    > np. 10 dni w styczniu) czy 2 dni po przepracowaniu miesiąca?
    Jak osoba zawnioskuje i osobie dadzą, to brać te 10.
    Ale niech osoba zapozna się z zasadami udzielania urlopu wypoczynkowego, bo
    wniosku pracodawca wcale nie musi uwzględnić.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2011-01-12 16:07:24
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jak osoba zawnioskuje i osobie dadzą, to brać te 10.
    > Ale niech osoba zapozna się z zasadami udzielania urlopu wypoczynkowego,
    > bo wniosku pracodawca wcale nie musi uwzględnić.

    Nie pytam cię o to czy przełożony da mi ten urlop, tylko czy w świetle
    obowiązujących przepisów prawa ten urlop mi się należy

  • 5. Data: 2011-01-13 12:01:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 Jan 2011, newsy wrote:

    > Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Nie pytam cię o to czy przełożony da mi ten urlop,

    ...konotujemy...

    > tylko czy w świetle
    > obowiązujących przepisów prawa ten urlop mi się należy

    W świetle KP wolno stosować zasady korzystniejsze dla
    pracownika niż ustawowe, jeśli więc pracodawca idzie
    "na rękę" w jednej sprawie, to równie dobrze może iść
    i w drugiej.
    A jeśli nie pojdzie, to bez znaczenia w której (później
    i tak urlop będzie do wykorzystania)

    pzdr, Gotfryd