    From: "Tomasz Armitron" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [prawo pracy] pierwszy urlop
    Date: Wed, 23 Jun 2004 11:04:45 +0000 (UTC)

    witam szanownych grupowiczow.

    nie wiem dokladnie czy dobrze postuje ale mam nadzieje ze tak.
    mam problem.

    1 lipca 2003 roku zostalem zatrudniony na umowe o prace.
    wg wczesniej obowiazujacych przepisow przyslugowalo mi 18dni urlopu,
    w tym 9 dni urlopu po pol roku pracy.
    do tej pory wykorzystalem 7 dni.
    w miedzyczasie troszke zmienilo sie prawo pracy i obecnie przy
    moim stazu (skonczony ogolniak a studia w trakcie) przysluguje
    20 dni.
    wczoraj w kadrach zapytalem ile jeszcze do konca roku(kalendarzowego)
    przysluguje mi urlopu. myslalem (nie znajac obowiazujacych przepisow)
    ze wg prostych kalkulacji (18+9-7) zostalo mi 20dni,
    ale niestety dowiedzialem sie ze tylko 11.

    w zwiazku z tym mam pytanka:
    - czy ja moze cos pochrzanilem czy moze kadrowa w obliczeniach?
    - jesli w trakcie mojej pracy zmienila sie dlugosc przyslugujacych dni
    wolnych, kiedy w moim przypadku ta ilosc sie zmienia i kiedy moge ja
    wykorzystac?

    z gory bardzo dziekuje za odpowiedz
    i pozdrawiam
    TA