    From: "Przemek" <p...@g...plSpam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo komisowe
    Date: Fri, 11 Aug 2006 09:32:23 +0200

    Witam,

    W grudniu 2005 oddałem do komisu fax, umówiłem się z właścicielem komisu na
    150 pln dla mnie. Fax przyjęto, dostałem karteczkę z pieczątką komisu i
    ręcznym dopiskiem "Fax o wartości 150pln". dzwonie po miesiącu - fax jeszcze
    nie sprzedany.OK. I tak co miesiąc powtarza sie historia - fax jeszcze nie
    sprzedany. Parę dni temu dzwonie kolejny raz i mówię że jeśli fax jest nie
    sprzedany to jadę go odebrać, facet zaczął się jąkać, kazał zadzwonić za
    godzine. Okazało się że fax jest sprzedany ale moge dostać za niego tylko 80
    pln, "bo taki był klient i za tyle poszedł". Oczywiście nie zgodziłem się na
    to, moje żądania były takie - fax spowrotem albo 150pln.
    Co teraz zrobić, gdzie się udać???

    Pozdrawiam
    Przemek