  • 1. Data: 2008-01-20 23:23:14
    Temat: prawo jazdy
    Od: "mike" <n...@g...pl>

    w 2003 roku jechalem samochodem pod wplywem alkocholu i zatrzymala mnie
    policja itd
    wyjechalem za granice i nie bylem na rozprawie
    kiedy sprawa sie przedawni i czy powinienem zrobic cos w tej sprawie

  • 2. Data: 2008-01-20 23:56:09
    Temat: Re: prawo jazdy
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "mike" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyjechalem za granice i nie bylem na rozprawie
    > kiedy sprawa sie przedawni i czy powinienem zrobic cos w tej sprawie

    A jaki on miał na Ciebie wpływ? O ile wiem jazda pod wpływem Alkocholu nie
    jest zabroniona bo niby czemu by miała być? Jakiś przepis o wpływie osób
    trzecich?

    pzdr,
    dkzzzzzz.