  • 1. Data: 2004-04-13 11:23:56
    Temat: Re: prawo jazdy
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Adam Sito wrote:

    > Czy jazda bez prawa jazdy po terenie nie będącym droga publiczną (w ogóle
    > żadną drogą) jest przestępstwem/wykroczeniem?
    > AS

    Mysle, ze jesli z prawemjazdy jest, to bez prawa jazdy tez jest...

    Boguslaw

  • 2. Data: 2004-04-13 12:10:05
    Temat: prawo jazdy
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

  • 3. Data: 2004-04-13 18:58:43
    Od: "Carlosky" <O...@N...pl>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Mysle, ze jesli z prawemjazdy jest, to bez prawa jazdy tez jest...

    jazda np po swoim lesie albo polu jest wg Ciebie wykroczeniem?
    cos Ci sie chyba pomylilo...

    pozdrawiam,

    carlosky
    Passat&XT600E&Sabre - kolejność przypadkowa :)
    www.wolnamucha.pl

  • 4. Data: 2004-04-13 19:19:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy jazda bez prawa jazdy po terenie nie będącym droga publiczną (w
    ogóle
    > żadną drogą) jest przestępstwem/wykroczeniem?

    Był zdaje się w tamtym roku taki dość treściwy wątek na tym forum.
    Dotyczyło jazdy po podwórku. Generalnie prawo jazdy jest wymagane na
    drodze publicznej. Z tym, że ta droga publiczna jest rozumiana jako mająca
    połączenie z taką drogą. A więc dokąd parking przed sklepem będzie
    publicznie dostępny, to prawo jazdy mieć musisz. Jak zostanie zamknięty i
    właściciel terenu zezwoli Ci na jazdę, to możesz jeździć. Obowiązują
    jednak przepisy prawa o ruchu drogowym.

  • 5. Data: 2004-04-14 07:45:27
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Carlosky wrote:

    > Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > jazda np po swoim lesie albo polu jest wg Ciebie wykroczeniem?
    > cos Ci sie chyba pomylilo...

    Myslisz, ze wolno tak sobie do swojego lasu ZAWSZE wjechac
    samochodem ?

    Przeciez odpowiedzialem tylko ze manie badz "niemanie"
    prawa jazdy na prywatnym terenie nie ma tu znaczenia...

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-04-14 08:55:47
    Od: "Carlosky" <O...@N...pl>

    > Myslisz, ze wolno tak sobie do swojego lasu ZAWSZE wjechac
    > samochodem ?

    tak mysle.

  • 7. Data: 2004-04-14 09:52:31
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Carlosky wrote:

    > Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > tak mysle.
    >
    > pozdrawiam,

    No to zycze lagodnego przebudzenia...

    Boguslaw

  • 8. Data: 2004-04-14 13:30:02
    Od: "Carlosky" <O...@N...pl>

    > No to zycze lagodnego przebudzenia...

    ciekawy jestem jak mi ktos moze tego zabronic? :)
    niestety lasu swojego nie mam, ale pole owszem i jakos nie wyobrazam sobie
    zeby mi policja tam wjechala i zapytala mnie o prawko..

  • 9. Data: 2004-04-14 21:22:27
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 14. kwietnia 2004 15:30 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Carlosky:

    > ciekawy jestem jak mi ktos moze tego zabronic? :)

    A czy jeśli masz swój las, to możesz np. wyciąć drzewa w nim? Albo zaminować
    teren?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 10. Data: 2004-04-19 18:50:22
    Od: "Nixe" <n...@i...peel>

    Robert Tomasik pisze:
    > Jak zostanie
    > zamknięty i właściciel terenu zezwoli Ci na jazdę, to możesz jeździć.
    > Obowiązują jednak przepisy prawa o ruchu drogowym.

    Nie na terenie prywatnym.
    Ustawa o ruchu drogowym ma zastosowanie tylko na drogach publicznych.
    Niedawno brałam udział w dyskusji, czy po prywatnym podwórku/ogrodzie/sadzie
    może jeździć osoba bez prawa jazdy i (po telefonie do naczelnika
    Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku) wyszło na to, że jak
    najbardziej może i nikt nie ma prawa żądać od niej dokumentów.

    --
    PozdrawiaM