eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo handlowe › prawo handlowe
  • From: "nie.bo" <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo handlowe
    Date: Thu, 30 Jan 2003 15:49:06 +0100
    Lines: 10
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    NNTP-Posting-Host: 217.98.13.34
    Message-ID: <3e393c51$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1043938385 217.98.13.34 (30 Jan 2003 15:53:05 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: e-pointer
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.ip
    artners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:128997
    [ ukryj nagłówki ]

    sprzedalem klientowi sprzet elektroniczny, wyslalem mu, ale nie wyslłałem
    gwarancji. miałem to zrobić później. sprzęt teraz się popsuł. klient żąda
    nowego sprzętu, bo nie wystawiłem mu gwarancji na ten. czy ma prawo? chce
    żebym mu wysłał nowy i dopiero wtedy odeśle stary, grozi mi sądem. czy
    klient ma rację (pomijają to że zawsze ma rację)

    pozdrawiam
    marcin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1