  • 1. Data: 2005-04-19 14:34:21
    Temat: prawo do twarzy ...
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    Czesc

    Kiedys ukazala sie w necie seria artykulow na temat prawa do handlu
    wszelkimi pamiatkami po papiezu. Bylo tam wskazanie, ze trzeba miec
    zgode Watykanu, itp itd. Przeszukalem google roznymi kombinacjami slow,
    ale wiekszosc odnosnikow prowadzi do stron tzw. niusowych, ktorych
    zawartosc bardzo czesto sie zmienia. Moze jednak istnieje jakas w miare
    statyczna strona, na ktorej jest to opisane ?

  • 2. Data: 2005-04-23 17:57:48
    Temat: Re: prawo do twarzy ...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w
    wiadomości news:MPG.1ccf355924347fa9989fe7@news.task.gda.pl...

    Nie ma szczególnych przepisów chroniących akurat pod tym względem
    Papieża. Normują to przepisy ogólne. Czyli w wypadku pamiątki z
    wizerunkiem Papieża, musisz być autorem tego zdjęcia.

  • 3. Data: 2005-04-23 18:12:33
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Nie ma szczególnych przepisów chroniących akurat pod tym względem
    > Papieża. Normują to przepisy ogólne. Czyli w wypadku pamiątki z
    > wizerunkiem Papieża, musisz być autorem tego zdjęcia.

    Ok ... ale u mnie w firmie wystawili do sprzedazy breloczki z zdjeciem.
    Na pewno tego zdjecia sami nie zrobili ... pamietam, ze kiedys widzialem
    jakis artykul na temat, ze prawo do wykorzystania wizerunku papieza ma
    Watykan i przedsiebiorca wytwarzajacy jakies pamiatki powinien miec
    zgode z Watykanu. Tylko nie mam juz linka, a google prowadzi donikąd.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-04-23 18:16:09
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Nie ma szczególnych przepisów chroniących akurat pod tym względem
    > Papieża. Normują to przepisy ogólne. Czyli w wypadku pamiątki z
    > wizerunkiem Papieża, musisz być autorem tego zdjęcia.

    http://wiadomosci.wp.pl/prasaWiadomosc.html?wid=7059
    949&kat=

    --
    Krzysiek, Krakow