  • 1. Data: 2010-01-12 13:38:08
    Temat: prawo do plagiatu :)
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Otzrymałem ofertę zakupu skryptu do podobno samoaktualizującego się
    zawartością innych portali serwera www. Jeden z przykładów :
    http://film.galeriaportali.pl/
    AFAIR to dopuszczalna jest redystrybucja treści upublicznionych pod
    warunkiem podania źródła, więc taki portal jednak narusza prawa autorskie
    portali źródłowych. Czy zaszła jakaś liberalizacja przepisów ?

    pzdr
    olo

  • 2. Data: 2010-01-12 13:48:52
    Temat: Re: prawo do plagiatu :)
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 14:38:08 +0100, olo napisał(a):

    > AFAIR to dopuszczalna jest redystrybucja treści upublicznionych pod
    > warunkiem podania źródła, więc taki portal jednak narusza prawa
    > autorskie portali źródłowych. Czy zaszła jakaś liberalizacja przepisów ?

    Nie jest nawet tak słodko jak piszesz.
    Dopuszczalny jest np. przegląd prasy i zakładam, że ten serwis właśnie na
    przeglądzie się opiera.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2010-01-12 16:04:58
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Olgierd"

    > Nie jest nawet tak słodko jak piszesz.
    > Dopuszczalny jest np. przegląd prasy i zakładam, że ten serwis właśnie na
    > przeglądzie się opiera.

    W takim razie prawo pisane nijak się ma do stosowanych zwyczajów w necie :(
    Czy przegląd prasy a automatyczny skrót z www są tożsame ?
    Gdy szukam jakiejś frazy znajduję ją zwykle conajmniej w kilkudziesięciu
    lokalizacjach i bardzo rzadko w więcej niż jednej wersji autorskiej.

    pzdr
    olo