    From: <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo a VAT (sprawa dla reportera)
    Date: 18 Jul 2002 22:31:45 +0200

    Witam
    Słuchajcie oglądałem w TVP1 Sprawę dla reportera, to się nie mieści w głowie
    Facet (A) prowadzi firmę, inna firma (B) wystawia mu za usługę fakturę VAT.
    Facet (A) płaci firmie pieniądze (oczywiście z VAT'em).
    Jednak ta firma (B) VAT'u nie odprowadza do US, po 5 latach (mniej niż 5)
    przychodzi urzędnik i mówi, że VAT z wystawionej przez firmę (B) faktury nie
    został zapłacony.
    I ten facet (A) musi go jeszcze raz zapłacić. Ma na to około 14 dni.
    Co wy na to??????
    Bo według mojego pojęcia sprawiedliwości to faceta (A) nic to nie powinno
    obchodzić.
    A jeśli takie jest w Polsce prawo to z tego kraju UCIEKAJMY !!!!!!!!!!!!!!
    Bo to jest bur.....