  • 1. Data: 2011-03-30 10:12:31
    Temat: prawnik w Nowym Jorku
    Od: Hollow Quincy <h...@g...com>

    Cześć,

    Obecnie poszukuje prawnika zajmującego się sprawami spadkowymi na
    terenie miasta Nowy Jork.
    Ile powinna kosztować porada? (odpisanie na maila, w którym opisuje
    pogmatwaną historię i zadaje sporo pytań) - wiem, że każda usługa/
    produkt może kosztować mniej lub więcej, nie chcę przepłacać, a
    chciałbym z rzetelnego źródła dowiedzieć się jak wygląda sytuacja.
    Na co zwrócić uwagę poszukiwaniu takiego prawnika ?
    Czy możecie polecić jakąś kancelarię ?

    Dzięki
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-03-30 16:02:04
    Temat: Re: prawnik w Nowym Jorku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/30/2011 5:12 AM, Hollow Quincy wrote:
> [...]
    > chciałbym z rzetelnego źródła dowiedzieć się jak wygląda sytuacja.
    > Na co zwrócić uwagę poszukiwaniu takiego prawnika ?

    przede wszystkim trzymac sie z daleka od wszystkich pseudoprawnikow.
    Znalezc sobie prawnika przez new york state bar association.

    http://www.nysba.org/Content/NavigationMenu/PublicRe
    sources/NeedaLawyer/Hire_an_Attorney.htm

    Ciężko coś powiedzieć o stawkach bo to zalezy od sprawy, ale licz się ze
    stawką od 500 dolarów za godzinę pracy.
    Jeśli zalazy ci tylko na odpisaniu na pytania w mailu, to mnie wiecej w
    stówie za godzinę powinno się zmieścic.

    Ogólnie to przejrzyj tą stronę co ci podałem.

  • 3. Data: 2011-04-01 07:55:45
    Od: Hollow Quincy <h...@g...com>

    On 30 Mar, 18:02, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > przede wszystkim trzymac sie z daleka od wszystkich pseudoprawnikow.
    > Znalezc sobie prawnika przez new york state bar association.
    >
    > http://www.nysba.org/Content/NavigationMenu/PublicRe
    sources/NeedaLawy...
    [...]

    Bardzo Ci dziękuję za pomoc.

    Zadzwoniłem pod numer na tej stronie, pod tym numerem automat
    powiedział mi żebym zadzonił pod numer dla miasta Nowy Jork, tam
    szybko się połączyłem, porozmawiałem z panem, który dał mi kontakt do
    konkretnej kancelarii. Dostałem "ref number" który uprawnia mnie do
    pierwszej porady za 35$.
    W kancelarii prawnik był zajęty, ale dostałem adres email. Teraz
    opisuję wszystko szczegółowo i będę tłumaczył na angielski.
    Wszyscy starali się mówić wolno i wyraźnie.

    Dzięki wielkie