  • Data: 2004-08-17 19:51:51
    Temat: prawa zameldowanego w lokatorskim mieszkaniu
    Od: "Renata Gazeta" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Zapytanie moze troche nietypowe, ale coz zrobic
    Jestem czlonkiem spoldzielni i glownym lokatorem w mieszkaniu lokatorskim.
    Razem ze mna jest zamedlowany moj ojciec. Nie jest on czlonkiem spoldzielni,
    ma meldunek staly w tym lokalu.
    Ojciec zalozyl rodzine, mieszka gdzies razem z ta rodzina, tak ze w ani on ,
    ani jego zona i dziecko nie przebywaja w "moim" lokalu.Ojciec raczej nie ma
    checi sie sam wymeldowac, a dla mnie z roznych przyczyn jest wygodne to, ze
    mam zameldowane 2 sztuki w lokalu (bo tyle przebywa). Nie mam checi medlowac
    dokladnie tej osoby, ktora mieszka ze mna. Nie jest to moja rodzina, i nie
    moge pwiedziec, zebym jej ufala na tyle, by wierzyc, ze kiedys nie zrobi mi
    trudnosci z wymeldowaniem jak bede miec taka potrzebe.
    Czy po ewentualnej smierci ojca jego spadkobiercy (obecna zona, corka... byc
    moze jego rodzenstwoa) maja jakies prawa do zamieszkania, zameldowania w
    mieszkaniu, w ktorym jest obednie zameldowany ojciec, mimo tego, ze nie ma
    praw czlonkowskich w spoldzelni?
    Nie wiem czy powinnam starac sie o jego wymeldowanie, czy moge bezpiecznie
    dla siebie (i moich praw do mieszkania) pozostac w obecnej sytuacji...

    pozdraiwam
    reni