    From: "jarojk" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawa ojczyma i dziecka...
    Date: Mon, 12 Jun 2006 18:01:28 +0200

    Witam - od razu mówie że szukałem w archiwum i nie znalazlem podobnego
    tematu, ajak juz to nie rozwiazywały problemu

    wziąłem ślub z dziewczyna która miała dziecko, dziecko to ma alimenty po
    ojcu, ale ojciec nie ma ograniczonych praw rodzicielskich - jeznakze jak
    jestesmy małzenstwem dwa lata.. a jak znamy sie ponad 3 i pól to ojciec
    biologiczny kontaktował sie z córka ( teraz juz prawie 8 letnia) 1 ( słownie
    jeden raz ) i to tylko chodzilo mu o spotkanie z moja zona po to by zdjela
    mu komornika ( nie chcial placic alimentow - zawsze byly z tym problemu
    wczesniej), czego oczywiscie nie uczynila, i teraz moje pytanie - jakie ja
    mam prawa wzgledem dziecka?? i jakie ma prawo dziecko wzgledem mnie??
    przykladowo jezeli mi cos by sie stało czy ono bedzie mialo po mnie rente??