  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawa do stworzonej pracy mgr
    From: Mariusz Wieczorek <m...@N...onet.pl>
    Date: 5 Sep 2002 01:07:13 +0200

    Witajcie,
    Sprawa jest taka. Jestem studentem informatyki. Pisze prace mgr, ktora
    sie sklada z komponentow Delphi, aplikacji w Delphi (oparta na tychze
    komponentach) i oczywiscie samego dokumentu. Aplikacja i komponenty w
    przeznaczeniu (wyobrazeniu mojego promotora) maja sluzyc studentom
    informatyki na zajeciach laboratoryjnych.

    1) Czy musze dawac dziekanatowi zrodla, czy wystarczy wersja
    skompilowana?
    2) Czy moge w przyszlosci te produkty sprzedawac? Oczywiscie po
    udoskonaleniu, jako kolejna wersje.
    3) Watpie, zeby sobie kolesie na zajeciach sobie tego nie brali do
    domku, ale czy dolaczajac aplikacje do pracy moge tam umiescic jakas
    licencje, ze do wykorzystania tylko dla uczelni?
    4) Czy to w ogole jest takie oczywiste, ze jak stworze aplikacje w
    ramach magisterki, to moj promotor moze to sobie wykorzystywac na
    zajeciach.
    5) Tak w ogole, to pracuje na licencji Delphi Personal Edition, ktora
    pozwala na darmowe korzystanie bez komercji, wiec jak to jest wtedy z
    ograniczaniem mozliwosci uzytkowania. To, ze musze miec odpowiednio
    inna licencje na ewentualna pozniejsza sprzedaz, to juz wiem.

    Wielkie dzieki za przyszle odpowiedzi.

    --
    Mariusz