  • Data: 2002-12-20 02:49:08
    Temat: prawa autorskie a stare komputery i oprogramowanie
    Od: "KS" <s...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Interesuje mnie publiczne wykorzystanie starego sprzętu i oprogramowania
    komputerów typu Atari 65XE, Commodore 64, ZX Spectrum.

    Czy mogę to robić, czy prawa autorskie obowiazuja dla takich sprzetów?
    Czy prawa autorskie wygasly skoro firmy juz nie istnieją?
    Kto i kiedy może mnie skontrolować w takim przypadku?

    Z góry dziękuję za wszelkie informacje lub skierowanie to stron gdzie mogę
    szukać tego wątku.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Szyszkowski
    s...@g...univ.gda.pl