  • Data: 2002-12-20 14:13:14
    Temat: Re: prawa autorskie a stare komputery i oprogramowanie
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie rozumiem tego "oczywiscie", tym bardziej że sam dalej piszesz, że
    > prawa autorskie mogły przjeść na kogoś innego.

    Chodzi o to ze OCZYWISCIE obowiazuje prawo autorskie na te programy -
    przeciez nie tylko Atari robila gry na Atari 65 - problem platformy
    sprzetowej nie ma znaczenia tutaj.A jak przeszly na kogos innego, to IMHO
    dalej obowiazauja, tylko kto inny bierze kase za licencje. Ja tak to
    rozumiem.

    > Póki nie wiadomo co i jak,

    Ale wiadmo - kupujesz starego kompa np. Atari - aby go uzywac potrzebujesz
    oryginalnego oprogramowania. I na przyklad A Amigach byl Workbench dodawany
    przez producenta - wiec mozesz sobie z niego korzystac, to juz za gry
    powinienes zaplacic. Inna sprawa, ze duzo firm po prostu rozpowszechnia
    takie starocie za darmo.

    Pozdrawiam
    Jarek