  • 1. Data: 2003-04-08 08:39:07
    Temat: praktytka - czy konieczna rejestracja?
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy konieczna jest rejestracja przez firme (w ZUS) praktykanta? Chodzi mi o
    sytuacje gdy do firmy przychodzi czlowiek na bezplatna 3 tygodniowa praktyke
    (student) do dzialu ksiegowosci lub finansow.

    Pozdrawiam Krzysiek(?)

  • 2. Data: 2003-04-08 10:43:31
    Temat: Odp: praktytka - czy konieczna rejestracja?
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Witaj!
    Nie ma takiej potrzeby. Żeby byc w porządku wobec ew. kontroli z PIP podpisz
    z praktykantem umowę o bezpłatnym szkoleniu. Ze taki a taki osobnik w dniach
    takich a takich odbedzie w firmie X bezpłatne szkolenie z zakresu XXXXX.

    Joanna

  • 3. Data: 2003-04-08 12:50:53
    Temat: Re: Odp: praktytka - czy konieczna rejestracja?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Joanna Grynfelder na pl.soc.prawo se coś napisał(a), a ja teraz odpowiadam:

> [...]
    > osobnik w dniach
    > takich a takich odbedzie w firmie X bezpłatne szkolenie z zakresu XXXXX.

    Jeżeli to praktykant ze szkoły średniej, to (przynajmniej u mnie)
    sekretariat szkoły taką umowę dostarcza. A jeśli z zawodówki, to cech
    rzemieślników.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 4. Data: 2003-04-09 18:06:25
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    To ma być praktykant ze studiów, dzięki za pomoc.

    Pozdrawiam Krzysiek(?)