    From: kica<k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pracodawca odbiera zasiłek chorobowy
    Date: Fri, 17 Feb 2006 17:01:15 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    ęWitam!!!
    Proszę Państwa mam pytanie i bardzo proszę o odpowiedz.
    Mój mąż pracuję w hucie szkła (B.T.B.B w Grzybowie) Przbywał na zwolnieniu
    chorobowym i zasiłek chorobowy wypłacał pracodowca.Gdy mąz wrócił do pracy
    to zakład pracy ten wcześniej wypłacony zasiłek chorobowy potrąca sobie z
    poborów( jest to kwota 200 zł, która będzie pobierana przez pracodawcę przez 3
    m-ce).To nie jest tylko przypadek mojego męża , tak dzieje się z każdym
    pracownikiem ,który przebywał na zwolnieniu chorobowym.Mamy małe dziecko , ja
    nie pracuję więc kwota 200 zł jest to dla nas bardzo dużo.Dlatego chciałam
    zapytać czy zakład pracy słusznie pobiera ten wcześniej wypłacony zasiłek? Czy
    ma do tego prawo? Jeśli tak to na jakiej podstawie , jeśli nie to jak można temu
    zapobiec?
    Bardzo proszę o poradę , gdyż to rozwiąże nie tylko mój problem, ale również
    tysiąca ludzi którzy tam pracują i też ich to dotyka.
    Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam - Sosnowska

    -> http://usenet.pomocprawna.info