  • 1. Data: 2006-01-03 18:45:26
    Temat: Re: pracodawca nie zglosil mnie do zusu co dalej?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    eth_0 wrote:
    > Co mogę zrobić w wypadku gdy moj byly pracodawca nie zgłosił mnie do
    > ZUSu? Pracowałem dla niego przec 1,5 miesiąca. Czy mogę dochodzić od
    > niego jakiegoś zadośćuczynienia? Ewentualnie czy może on zostać za to
    > jakoś ukarany?
    > PS. Dostałem kopię umowy o pracę- wiec pozory zachował...

    Zgłoś to w ZUS.

  • 2. Data: 2006-01-03 19:55:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    eth_0 [###mirek/ANTYSPAM/@eth0.pl.###] napisał:
> [...]
    > jakoś ukarany?
    > PS. Dostałem kopię umowy o pracę- wiec pozory zachował...

    Ponieważ niezgłoszenie do ubezpieczenia społecznego stanowi
    przestępstwo scigane z urzędu (art. 219 kk), to po prostu skałdasz
    zawiadomienie o przestępstwie.

  • 3. Data: 2006-01-03 22:25:58
    Od: ...@...c

    Dnia Tue, 03 Jan 2006 19:29:36 -0800, eth_0 napisał(a):

> [...]
    > jakoś ukarany?
    > PS. Dostałem kopię umowy o pracę- wiec pozory zachował...

    zacząłbym od ustawienia zegara systemowego i nie walenie głupa.

    --
    pozdrawiam,

  • 4. Data: 2006-01-04 03:29:36
    Temat: pracodawca nie zglosil mnie do zusu co dalej?
    Od: eth_0 <mirek/ANTYSPAM/@eth0.pl>

[...]
    eth_0 | mirek[at]eth0.pl | GG:4500044 | ICQ:307540896
    http://www.kieleckie.org - Ogłoszenia Kielce
    http://www.dzienpo.tk - Dzień po imprezie

  • 5. Data: 2006-01-04 19:44:23
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 4 sty o godzinie 04:29, na pl.soc.prawo, eth_0 napisał(a):

    > PS. Dostałem kopię umowy o pracę- wiec pozory zachował...

    wKF:
    - dlaczego kopię a nie drugi egzemplarz?
    Podpisywaliście tylko jeden egzemplarz?

    Przy "wypłacie" - nie otrzymałeś raportu RMUA?
    Po czym wnosisz że były pracodawca nie zgłosił Cię do ubezpieczeń
    społecznych?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 6. Data: 2006-01-05 02:07:41
    Od: eth_0 <mirek/ANTYSPAM/@eth0.pl>

    On Tue, 3 Jan 2006 23:25:58 +0100, ...@...c wrote:

    >zacząłbym od ustawienia zegara systemowego i nie walenie głupa.

    hmm... rzeczywiscie cos mi sie poprzestawiało... dzieki, juz
    poprawiłem :)
    --
    http://aukcje.eth0.pl - Moje aukcje