  • 1. Data: 2003-05-28 06:33:54
    Temat: poszukuję dobrej i skutecznej firmy windykacyjnej
    Od: "Jarek" <j...@W...onet.pl>

    Witam!
    Jak w temacie poszukuję skutecznej firmy windykacyjnej najlepiej by działała
    w calej Polsce a także w krajach UE oraz miała doświadczenie w odzyskiwaniu
    długów przeterminowanych powyżej 365 dni.
    Wiem że długi tak przeterminowane są trudne do odzyskania ale może chociaż
    część dzięki takiej firmie odzyskam.
    Może ktoś z Was może polecić mi taką firmę
    ( nie interesują mnie odpowiedzi typu - wynajmij ruskich itp.)
    Z góry dziękuję za sensowne i konstruktywne odpowiedzi.
    Pozdrawiam wszystkich
    J@r@s