  • 1. Data: 2005-10-17 08:55:29
    Temat: postepowanie upominawcze
    Od: "InterComp" <d...@o...pl>

    witam
    mam pytanie
    czy postepowanie upominwcze moze obejmowac sp Z o.o. i kwote 50 tys ?
    i jakie dokumenty sa potrzebne oraz jaki jest okres przedawnienie jezeli
    chodzi o note obciążęniową dla tej firmy poniewaz nie wywiazała sie z
    kontraktu

  • 2. Data: 2005-10-17 20:11:22
    Temat: Re: postepowanie upominawcze
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    InterComp napisał(a):
> [...]
    > i jakie dokumenty sa potrzebne oraz jaki jest okres przedawnienie jezeli
    > chodzi o note obciążęniową dla tej firmy poniewaz nie wywiazała sie z

    Lektura kodeksu cywilnego i postepowania cywilnego :)

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2005-10-17 20:11:31
    Od: Onet <m...@o...pl>

    ===============
    m...@o...pl
    www.prawo.hg.pl

  • 4. Data: 2005-10-17 22:16:09
    Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl>

    Dnia 17-10-2005 o 22:11:31 Onet <m...@o...pl> napisał:

    > Lektura kodeksu cywilnego i postepowania cywilnego :)

    Wprawdzie to nie ja pytałem, ale sadzę, że to jest wyjątkowo idiotyczna
    odpowiedź,- w końcu wszystkie przepisy prawa zawarte sa w kodeksach i
    ustawach, z nich sie wywodzą.
    Czyżby zatem nie powinno sie w ogóle na ten temat dyskutować, a w
    szczególności pytań prawnych zadawać, bo i tak odpowiadający (jeśli zna
    się na rzeczy) to i tak musi oprzeć się na ogólnie dostępnych powyższych
    aktach prawnych.

    PS. Domyslam się też, ze jeśli ktoś pyta Ciebie o ulucę, to odpowiadasz
    mu, że znaleźć ją mozna na mapie miasta;-)

    Zapamiętane będą słowa i czyny:
    "Polskość to nienormalność -takie skojarzenie narzuca mi się z bolesną
    uporczywością, kiedy tylko dotykam tego niechcianego tematu" -Donald Tusk
    (który przez 4 lata w senacie zabrał głos aż 3 razy;)

  • 5. Data: 2005-10-18 17:20:42
    Od: "Darek" <daroo"no_spam"@o2.pl>

    tyle gdzie tego szukac sam wiedziałem

  • 6. Data: 2005-10-18 17:40:04