  • 1. Data: 2005-10-17 08:48:50
    Temat: tajna umowa
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Witam

    Prywatna osoba chciała skorzystać z usługi firmy X i poprosiła o
    przefaksowanie umowy, która byłaby do podpisania w związku ze zleceniem tej
    usługi.
    Firma odpowiedziala nastepująco:

    "Przykro nam bardzo jednak nie możemy przesłać umowy ponieważ jest to
    związane z podszywaniem się pod nasza firmę innych firm. Tu na miejscu
    otrzymają Państwo tą umowę do wglądu w razie jakiś nie jasności jest tu
    księgowa która wszystko wytłumaczy. Jeśli by Państwo zdecydowali sie już do
    nas przyjechać prosimy o kontakt tel."

    Chyba juz wiem co sadzic o tej firmie, ale jestem tez ciekaw opinii innych.

    vertret

  • 2. Data: 2005-10-17 08:58:35
    Temat: Re: tajna umowa
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <vertret@> napisal(a):
> [...]
    > nas przyjechać prosimy o kontakt tel."
    >
    > Chyba juz wiem co sadzic o tej firmie, ale jestem tez ciekaw opinii innych.

    Ściema, nie chcą żebyć na spokojnie przeczytał umowę i zauważył haki. ;)
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 3. Data: 2005-10-17 10:39:38
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Samotnik wrote:

    > Ściema, nie chcą żebyć na spokojnie przeczytał umowę i zauważył haki. ;)

    Inna sprawa, że jeśli jesteś konsumentem, to większość haków i tak nie
    zadziała ;)

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 4. Data: 2005-10-17 10:53:54
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Samotnik wrote:

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

    Gdzie on to powiedział i kiedy? Świetny cytat :-)

  • 5. Data: 2005-10-17 10:58:24
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <x...@x...pl> napisal(a):
    > Samotnik wrote:
    >
    > "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    > tylu idiotów." -- Stanisław Lem
    >

    > Gdzie on to powiedział i kiedy? Świetny cytat :-)

    W jakimś wywiadzie było ;) Ale raczej nie zacytowałem w dosłownym
    brzmieniu, bo kiedy robiłem sygnaturkę nie umiałem już znaleźć treści
    tego wywiadu nigdzie.

  • 6. Data: 2005-10-17 16:16:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał w wiadomości

    Trzeba było ich zapytać, w czym niby ma to przesłanie umowy ułatwić
    działanie tej podszywającej się firmy.

  • 7. Data: 2005-10-17 18:34:27
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Trzeba było ich zapytać, w czym niby ma to przesłanie umowy ułatwić
    > działanie tej podszywającej się firmy.

    "tam na miejscu jest księgowa, ona wszystko wyjaśni" :-)))