  • 1. Data: 2004-10-01 23:08:07
    Temat: porzyczona rzecz
    Od: "Robert Piekarski [dEXTER]" <piekard_@_wp.pl>

    Witam,

    Porzyczylem komus rzecz, ktora ma
    dla mnie bardzo duza wartosc...
    Ale ta osoba nie odbiera telefonu,
    nie chce ze mna rozmawiac...
    (a ze jest 500km ode mnie, wiec...)

    Co mi pozostaje?
    Czy moge tam pojechac (jest to w Polsce)
    i poprosic o asyste policji?

    --
    Robert

  • 2. Data: 2004-10-01 23:13:27
    Temat: Re: porzyczona rzecz
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Robert Piekarski [dEXTER] napisał:

    > *Porzyczylem* komus rzecz, ktora ma dla mnie bardzo duza wartosc... Ale ta
    > osoba nie odbiera telefonu,
    > nie chce ze mna rozmawiac... (a ze jest 500km ode mnie, wiec...)

    W asyście policji napewno ci żecz toł odrzyczy ...

    Masz jakąś umowę ?
    Dowód , że to twoja właśność ?

    jak masz dowód własności możesz zgłosić przestępstwo - Kradzież,
    przywłaszczenie ... Umowę ... Wezwanie do wydania towaru , ... a potem
    się bujasz ;>

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 3. Data: 2004-10-01 23:13:58
    Od: "Robert Piekarski [dEXTER]" <piekard_@_wp.pl>

    > W asyście policji napewno ci żecz toł odrzyczy ...
    >
    > Masz jakąś umowę ?
    > Dowód , że to twoja właśność ?

    hmm, generalnie, to chodzi o fartuch ;-) z restauracji Szwedzkiej
    noszony przez kjelnerow...
    Porzyczylem go... Ale ta osoba nie chce go oddac..
    Co mam zrobic?

    Robert

  • 4. Data: 2004-10-01 23:15:47
    Od: "Robert Piekarski [dEXTER]" <piekard_@_wp.pl>

  • 5. Data: 2004-10-01 23:18:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Piekarski [dEXTER]" <piekard_@_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:cjko9m$1o0$1@korweta.task.gda.pl...

    > hmm, generalnie, to chodzi o fartuch ;-) z restauracji Szwedzkiej
    > noszony przez kjelnerow...
    > Porzyczylem go... Ale ta osoba nie chce go oddac..
    > Co mam zrobic?

    jeszcze raz zapytam, bo Staszek już pytał - czy potrafisz dowieść, że ów
    fartuch jest Twój?

  • 6. Data: 2004-10-01 23:22:36
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    > Co mam zrobic?

    IŚĆ SPAĆ !!!

  • 7. Data: 2004-10-01 23:25:25
    Od: "Robert Piekarski [dEXTER]" <piekard_@_wp.pl>

    > noszony przez kjelnerow...

    kelnerow - oczywiscie :-(

    Robert

  • 8. Data: 2004-10-01 23:26:48
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...peeI>

    Użytkownik "Robert Piekarski [dEXTER]" <piekard_@_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:cjkod1$208$1@korweta.task.gda.pl...

    > Porzyczylem go... Ale ta osoba nie chce go oddac..
    > Co mam zrobic?

    poŻyczyc slownik ortograficzny przed zabieraniem glosu na usenecie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 9. Data: 2004-10-01 23:27:30
    Od: "Robert Piekarski [dEXTER]" <piekard_@_wp.pl>

    > jeszcze raz zapytam, bo Staszek już pytał - czy potrafisz dowieść, że ów
    > fartuch jest Twój?

    jasne, sciagne tutaj kolege ze szwecji aby tego dowiodl :(

    Robert

  • 10. Data: 2004-10-01 23:42:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Piekarski [dEXTER]" <piekard_@_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:cjkp32$3hl$1@korweta.task.gda.pl...

    > jasne, sciagne tutaj kolege ze szwecji aby tego dowiodl :(

    No to raczej potraktuj to jako darowiznę, a nie pożyczkę.