  • 1. Data: 2009-09-30 05:25:55
    Temat: porownanie ofert
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl>

    Witam,
    Moze i moje pytanie jest glupie, ale wole sie upewnic, zeby pozniej nie miec
    problemow.
    Czy moge na stronie internetowej umiescic swoja oferte + linka albo skan
    oferty konkurencyjnej firmy, zaznaczajac wady tamtej i zalety mojej oferty?
    ;) Przeczuwam ze tak, ale nie chce sie po sadach wloczyc...

    --
    Niedaleko pada elektryk od kombinerek...
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-09-30 05:39:26
    Temat: Re: porownanie ofert
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Lukasz wrote:
> [...]
    > oferty konkurencyjnej firmy, zaznaczajac wady tamtej i zalety mojej oferty?
    > ;) Przeczuwam ze tak, ale nie chce sie po sadach wloczyc...

    pogooglaj pod haslem reklama porównawcza.

    generalnie, tak ale ze sporymi graniczeniami.

  • 3. Data: 2009-09-30 08:05:58
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl>

    > pogooglaj pod haslem reklama porównawcza.
    > generalnie, tak ale ze sporymi graniczeniami.

    dzieki, z tego co widze moge taka reklame zastosowac, nie porownuje jednak
    dokladnie produktow, bo konkurencja nie zamieszcza dokladnej specyfikacji
    (np. konkurencja podaje ze koszt 1 litra paliwa to 5zl, a u mnie 3 zl, ale
    nie podaje jakie to paliwo - ani ja, ani konkurencja, ja sprzedaje pb95 a
    konkurencja byc moze pb98 ale o tym nie informuje w swojej ofercie) Mam
    nadzieje ze moge porownac dwie oferty przy czym moga sie one opierac na
    innym sprzecie (dzialajacym w podobny sposob, tylko innych firm) tak jak
    powyzszy przyklad z paliwem?

  • 4. Data: 2009-09-30 09:13:57
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Lukasz" <z...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:h9uq6d$qeq$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > oferty konkurencyjnej firmy, zaznaczajac wady tamtej i zalety mojej
    > oferty? ;) Przeczuwam ze tak, ale nie chce sie po sadach wloczyc...

    Odradzałbym taki sposób reklamy.
    To bardzo śliski grunt. I najczęściej zarobią na tym prawnicy a nie Ty :)
    A na początek poczytaj sobie ustawę o Zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

    --
    Paweł

  • 5. Data: 2009-09-30 10:27:22
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl>

    > Odradzałbym taki sposób reklamy.
    > To bardzo śliski grunt. I najczęściej zarobią na tym prawnicy a nie Ty :)
    > A na początek poczytaj sobie ustawę o Zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

    Kwestia jest taka, ze moja firma jest niewielka i wchodze w rynek klientow
    indywidualnych, wczesniej swiadczylem uslugi w 99% dla klientow sieciowych i
    na rynku indywidualnym moja firma jest nieznana. Chcialbym stworzyc oferte
    podobna do oferty konkurencji i porownac te dwie oferty cenowo (tzn. dac
    odnosnik do oferty jednego konkurenta i zeskanowana oferte drugiego
    konkurenta)
    Firmy z ktorymi chce konkurowac sa duzymi firmami i maja latwo rozpoznawalna
    marke na tym terenie, wiec latwiej byloby mi sprzedac produkt ukazujac
    zalety w stosunku do konkurencji (m.in. cena produktu)

  • 6. Data: 2009-09-30 13:38:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Lukasz wrote:

> [...]
    > marke na tym terenie, wiec latwiej byloby mi sprzedac produkt ukazujac
    > zalety w stosunku do konkurencji (m.in. cena produktu)

    Wiec nie zaczynaj od metody, przy której łatwo ci dokopać.
    Promuj własną markę a reszty nie ruszaj,
    Klienci sami sobie porównają.

  • 7. Data: 2009-09-30 23:28:08
    Od: "p47" <g...@w...pl>

    > Wiec nie zaczynaj od metody, przy której łatwo ci dokopać.
    > Promuj własną markę a reszty nie ruszaj,
    > Klienci sami sobie porównają.

    Albo tez użyj np. formuły: "niektóre inne znane firmy oferują.." bez
    konkretyzowania firmy- konkurentki

    p47

  • 8. Data: 2009-10-01 00:29:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    p47 wrote:

    > Albo tez użyj np. formuły: "niektóre inne znane firmy oferują.." bez
    > konkretyzowania firmy- konkurentki

    "...a vibovit jest lepszy!!!"

    kto pamieta?