    From: huski <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pornografia a wiek
    Date: 18 Feb 2003 16:09:18 GMT
    Sender: h...@p...onet.pl@pr28.szczecin.sdi.tpnet.pl

    Zastanawiam sie nad pewna sytuacja. Zalozmy, ze ktos chce rozprowadzac
    pornografie za posrednictwem internetu. Material ma byc dostarczany na
    plytach CD przesylka pocztowa po dokonaniu przez klijenta platnosci (badz
    platnosc przy odbiorze na poczcie) w kazdym razie techniczny mechanizm
    wyglada tak, ze ktos zamawia okreslona plyte na stronie www a nastepnie
    czeka na paczke. No i teraz nasuwa mi sie pytanie w jaki sposob moge
    zweryfikowac wiek osoby kupujacej abym nie zostal posodzony o to iz
    rozprowadzam pornografie wsrod nieletnich? Czy moze nie musze weryfikowac
    wieku i wystarczy, ze podam iz material jest dla osob powyzej 18 ? Moje
    nastepne pytanie jest takie, czy w Polsce sa jakies normy dotyczace tego o
    jakim charakterze wysylam zdjecia. Czy istnieja jakies przepisy, ktore
    zabranialy by mi rozpowszechniania zdjec o okreslonej tresci?

    Osobiscie jestem dosyc liberalny, jednak to ze pisze w pierwszej osobie nie
    oznacz iz faktycznie mam zamiar zajac sie taka dzialalnoscia. Jest to tylko
    problem teoratyczny nad ktorym od pewnego czasu wraz z kolega
    dyskutowalismy, chcialbym sie dowiedziec jakie jest wasze zdanie na ten
    temat ?

    --
    huski
    h...@i...pl