  • Data: 2002-12-02 18:22:28
    Temat: porady prawne - stawki
    Od: "Anna W" <A...@a...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni Panstwo,
    W trakcie finalizowania sprzedazy sporej nieruchomosci (umiarkowanie
    skomplikowana sprawa, nie standardowa, kilka stron) zasiegalam pomocy
    prawnika/ posrednika nieruchomosci. Wsparcie i konsultacje te polegaly
    glównie na prawnym zabezpieczaniu tresci umowy (ok. 15-20h pracy), Pani
    prawnik wykonala tez kilka telefonów w moim imieniu (m. in. rozmowa z
    notariuszem) i poswiecila caly dzien na wyjazd do miejscowosci gdzie owa
    nieruchomosc sie znajduje na finalizacje transakcji.
    No i na koniec zaskoczyla mnie bardzo wysoka, w moim odczuciu, kwota do
    zaplaty za owe uslugi.
    No wiec chcialabym spróbowac jakos zweryfikowac te moje odczucia co do kwoty
    zaproponowanej i zapytac Panstwa jakie stawki (rzad wielkosci) sa na rynku
    porad prawnych.

    Dodam tylko, ze Pani ta nie byla moim posrednikiem nieruchomosci (nie
    znalazla kupca), warunki nie zostaly dogadane z góry (sprawa poniekad
    kolezenska..), a wszystko dzieje sie w duzym miescie (Wroclaw). Jest ona z
    wyksztalecenia prawnikiem, natomiast praktykuje jako posrednik
    nieruchomosci.

    Bede bardzo wdzieczna za przyblizenie mi tematu i byc moze po prostu
    otworzenie oczu w temacie stawek za tego typu uslugi. Najchetniej prosilabym
    o odpowiedzi na priva.

    Pozdrawiam serdecznie

    Anna Witek