  • 1. Data: 2004-08-26 07:44:00
    Temat: ponowna rozprawa a sedzia?
    Od: "afoto" <a...@p...fm>

    Witam
    Kiedys ojciec zlozyl wniosek do sadu o obnizenie moich alimentow, jednak sad
    oddalil jego wniosek, a ja zostalem przy tej samej kwocie. Zastanawia mnie,
    czy gdybym teraz, po 1,5 roku od wyroku, zlozyl wniosek o podwyzszenie
    alimentow, to czy sprawe bedzie prowadzil ten sam sedzia? Skoro zna juz akta
    sprawy i jest w niej obeznany, to czy jest takie prawdopodobienstwo, ze
    jeszcze raz bedzie prowadzil te rozprawe?

    Na jakiej zasadzie sedziowie "dostaja" rozprawy do prowadzenia? Sami sie
    zglaszaja i biora, czy ktos odgornie im to nadaje?
    Dziekuje za odpowiedzi
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-26 08:09:12
    Temat: Re: ponowna rozprawa a sedzia?
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Aug 2004 09:44:00 +0200, afoto <a...@p...fm> napisał:

> [...]
    >
    > Na jakiej zasadzie sedziowie "dostaja" rozprawy do prowadzenia? Sami sie
    > zglaszaja i biora, czy ktos odgornie im to nadaje?

    Sprawy przydzielane są , przynajmniej teoretycznie, w kolejności wpływu
    prze przewodniczącego wydziału. Tak więc jest prawdopodobne, ze sprawę
    dostanie ten sam sędzia. I nie licz, że po 1,5 roku będzie cokolweiek
    pamiętał z poprzedniej sprawy.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

  • 3. Data: 2004-08-26 08:45:08
    Od: "afoto" <a...@p...fm>

    > I nie licz, że po 1,5 roku będzie cokolweiek
    > pamiętał z poprzedniej sprawy.

    przepraszam, literowka, mialo byc 0,5 roku (pol roku)
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-01-26 14:50:17
    Od: "Misiek[POZ]" <t...@o...pl>

> [...]
    > prze przewodniczącego wydziału. Tak więc jest prawdopodobne, ze sprawę
    > dostanie ten sam sędzia. I nie licz, że po 1,5 roku będzie cokolweiek

    Znaczy, ze przez 10 lat teoretycznie rzecz biorac mialem pecha na te sama
    zepsuta Orlice Temidy (12 razy) a gdy los sie do mnie usmiechanal i dostalem
    asesora ostrego ale bezstronnego to nie pocieszylem sie nim dlugo bo asesora
    mi zabrali a owa Orlice przydzielili :(
    Ot ten los okropny:)

    Pozdrawiam Misiek