    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pomożecie ?? chyba bede się kopać
    Date: Fri, 21 Nov 2003 14:12:13 +0100

    Do osoby prowadzącej działalność usługową tylko dla osób fizycznych
    przyszedł przedstawiciel wydawcy książek telefonicznych
    w formie drukowanej, na płytach CD i w Internecie. Pokazał książkę
    telefoniczną innego obszaru telefonicznego, jako wzór, i zaproponował, że
    umieści tam reklamę. Prowadzący działalność otrzymał zresztą i ma do dzisiaj
    tą książkę, kazałem ją trzymać jako dowód rzeczowy. Prowadzący działalność
    przeglądnął książkę i stwierdził, że są tam instytucje i osoby fizyczne, do
    których kierowana jest reklama, więc się zgodził na umieszczenie reklamy po
    czym zapłacił zaliczkę. po ukazaniu się książki prowadzący działalność
    stwierdził, że nowowydana książka różni się od tej pokazywanej jako wzór.
    Nie ma tam osób fizycznych a tylko instytucje. Uważa, że został wprowadzony
    w błąd. Poradziłem mu nie płacić pozostałych pieniędzy .... a co więcej
    !!!!! poradziłem mu zwrócenie się do wydawcy o zwrot pieniędzy, za
    wprowadzenie go w błąd i niewłaściwą reklamę. Prowadzimy teraz kopanie się z
    nimi ... denerwuje nas ta sytuacja ... skur.....y straszą firmą windykacyjną
    i mniej więcej tak argumentują:

    "Jednocześnie informujemy, iż okoliczność, że reklama ukazała się w książce
    instytucji nie wpływa na skuteczność reklamy. W książce abonentów
    indywidualnych szuka się telefonów do osób prywatnych, w książce
    zawierającej spis firm i instytucji m.in. telefonów do podmiotów
    świadczących rozmaite usługi dla ludności. Wyjaśniamy, iż książki firm i
    instytucji pełne są reklam także firm świadczących swoje usługi wyłącznie
    osobom fizycznym.
    W związku z tym, iż reklama ukazała się poprawnie, pozostają do zapłaty
    kwotę w wysokości ..... brutto prosimy wpłacić na nr konta ..."

    Wg mnie wrrrrrrrrrrrrrrrrr w mordę jeża kurdelemole w pysk!!!!
    Naciągacze pieprzeni straszą małych i tłumaczą im że w nocy księżyc też daje
    światło, choć opalać się nie można.

    jakie jest Wasz zdanie ???????? płacić czy się kopać ??????

    pozdrawiam
    fart